Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#35590Nevrácené peníze za nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

Jana Kilianová

Znění stížnosti

13.8.2019 jsem z mall.cz objednala 6 položek za celkem 2577 kč. Předpokládané doručení bylo 21.8., nejzažší termín 28.8. Do 9.9. mi stále chodily smsky a emaily, že zboží nebylo možné expedovat dopravci a nemůže být doručeno. termín se stále prodlužoval, 3x jsem telefonovala na zákaznickou linku, kde mi neporadili, kam se dál obrátit a v čem je problém. 10.9. přišel email, že bude zboží asi vráceno, dál se nic nedělo. Den poté jsem zakázku zrušila já sama(po interentu), 11.9. přišla opravná faktura s tím, že bude platba připsána do 3 prac. dnů. Nestalo se tak.17.9. jsem mailem poslala žádost o okamžité vrácení platby, přišel mi jen automaticky generovaný email,že na mou stížnost odpoví max. do 4 prac. dní. Dovolat se k nim téměř nelze, přes 10 minut jsem čekala a byla stále 3.v pořadí. Vzhledem k opakovanému nedodržení termínů a nespolehlivosti a nemožnosti přímé komunikace (pouze automat. maily) nevěřím, že se něco v termínu vyřeší a proto se obracím na tento portál.


Produkt

objednávka číslo 110562499 z 13.8.2019 na mall.cz


Požadované řešení

Co nejrychlejší vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému