Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
13.8.2019 jsem z mall.cz objednala 6 položek za celkem 2577 kč. Předpokládané doručení bylo 21.8., nejzažší termín 28.8. Do 9.9. mi stále chodily smsky a emaily, že zboží nebylo možné expedovat dopravci a nemůže být doručeno. termín se stále prodlužoval, 3x jsem telefonovala na zákaznickou linku, kde mi neporadili, kam se dál obrátit a v čem je problém. 10.9. přišel email, že bude zboží asi vráceno, dál se nic nedělo. Den poté jsem zakázku zrušila já sama(po interentu), 11.9. přišla opravná faktura s tím, že bude platba připsána do 3 prac. dnů. Nestalo se tak.17.9. jsem mailem poslala žádost o okamžité vrácení platby, přišel mi jen automaticky generovaný email,že na mou stížnost odpoví max. do 4 prac. dní. Dovolat se k nim téměř nelze, přes 10 minut jsem čekala a byla stále 3.v pořadí. Vzhledem k opakovanému nedodržení termínů a nespolehlivosti a nemožnosti přímé komunikace (pouze automat. maily) nevěřím, že se něco v termínu vyřeší a proto se obracím na tento portál.
objednávka číslo 110562499 z 13.8.2019 na mall.cz
Co nejrychlejší vrácení peněz
|
Tweet |