Společnost


AVAST Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#35597Neoprávnené strhnutie platby za Software DRI.Avast bez uzavretia zmluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 2 měsíci

Matus Ranusa

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.9.19 mi bolo z účtu neoprávnene strhnutých 1591,- (59,99 Eur) za službu antivírus Avast. To za čo sú peniaze strhnuté som sa dozvedel až po následnom kontaktovaní banky a rozklúčovaní názvu platby. Nikdy som platených služieb tejto firmy nevyužíval a nemám potvrdené ani žiadne automatické predlžovanie licencie. Pri zadávaní reklamácie je po mna požadované číslo licencie prípadne objednávky, ktoré však neexistuje vzhľadom k tomu že som si nikdy nič neobjednal. Mohli by ste mi prosím poradiť ako sa s takýmto jednaním spoločnosti vysporiadať a ako je vôbec možné, že mi môžu bez predchádzajúceho upovedomenia siahnuť na peniaze z osobného účtu a strhnúť si lubovolnú čiastku ? Z môjho pohľadu sa jedné o zneužitie platobnej karty a nekalé jednanie spoločnosti , čo naznačuje aj fakt že pri googlení som narazil na desiatky takýchto prípadov. Chápal by som to pri ojedinelom prípade ako chybu systému ale problém sa s pravidelnosťou opakuje už od roku 2016. Rád by som požiadal spoločnosť o vysvetlenie, prečo pri tolkých sťažnostiach chybu nerieši !


Produkt

DRI*AVAST Software


Požadované řešení

okamžité vrátenie peňazí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 12:03, před 2 měsíci

Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2019 06:46, před 2 měsíci

Zákazník byl již kontaktován v tiketu 0927532.

Problémem byla chyba v emailové adrese při půdovním nákupu v roce 2018.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2019 07:22, před 2 měsíci

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.


Matus Ranusa

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2019 08:21, před 2 měsíci

Dobrý deň,
v tikete 0927532 som bol spoločnosťou kontaktovaný. Oznámili mi že som si v roku 2018 ich produkt Avast Internet Security zakúpil, na zmluvu som uviedol chybnú emailovú adresu a zmluva má automatické predlžovanie, čo je vysvetlením k strhnutej platbe. Z môjho pohladu :
- produkt som si nezakúpil, nemám o tom potvrdenie ani žiadnu kópiu zmluvy, čím vyvraciam aj chybnú adresu na neexistujúcej zmluve
- boli mi strhnuté peniaze za niečo o čo nemám záujem bez toho aby ma niekto upovedomil prípadne som musel niečo potvrdiť, čo vo výsledku považujem za zneužitie platobnej karty.

Aj naďalej požadujem vrátenie peňazí a o produkty Avast ktoré mi boli v tikete ponúkané ako kompenzácia nemám záujem !

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2019 10:13, před měsícem

Případ by vyřešen v tiketu 09275327


Matus Ranusa

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.10.2019 22:05, před měsícem

Hodnocení: