Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 14. a 15.09. jsem objednal na eshopu dormeo.cz 1 matrací 140x200 a následující den ještě jednu z důvodu dnů marianne. Při tomto jsem využil ještě slevový kupón jež jsem měl k dispozici. Systém obchodu kupóny akceptoval dva dny po sobě. Získal jsem slevu cca 40% na každou matrací, t.j. Finální cena 8374 Kč za jednu matrací. Jako platbu jsem zvolil platbu kartou MasterCard.Objednávka mi byla potvrzena, nicméně při platbě kartou jsem z dovozu nepřehlednosti prováděné e-transakce špatně kliknul a platba zmizela. Totéž se mi stalo i podruhé. Volal jsem na Dormeo s tím, aby mi umožnili objednané zboží zaplatit, ale operátor mi začal tvrdit, že objednávku zruší, že není možné ji zaplatit..Nekolikrat jsem jim volal, ale vždy se mi dostávalo výmluv, dokonce,že zboží není skladem. I když mi do emailu stále chodí hlášky,že to samé zboží je za standardní cenu cca 14tis. k dispozici. Proste nechtějí dodat potvrzené zbozi. Dnes mi namísto telefonátu napsali jen email, že objednávky ruší.. Nehorázné jednání.. Kontaktoval jsem je několikrát, že i když se nepovedla transakce kartou, jsem ochoten a schopen zaplatit převodem či na dobírku, ale jejich reakce jsou chladne... Prodejci jsem jasné sdělil, že trvám na dodání objednaného zboží, tj. Matrací za cenu potvrzenou v objednávce, ten však i přesto objednávku stornoval. Prodejce mé nároky odmítá. Děkuji J.Flegl
Oboustranná matrace imemory silver 4v1 -1000002420,
Dodání zboží dle objednávek
|
Tweet |