Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#35658Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2019, před 5 lety

Karel Chmiel

Znění stížnosti

Na internetových stránkách Datartu jsem zakoupil Televizor JVC LT 49VU83L
Televizor mi byl doručen a po zapnutí jsem zjistil, že je vadný, po zapnutí byla obrazovka černá. Závadu jsem nahlásil, televizor mi byl vyměněn.
Druhý televizor mi byl doručen, ale z vážných rodinných důvodů jsem musel nutně odjet mimo ČR. Vrátil jsem se až po uplynutí 14 denní lhůty pro vrácení spotřebiče.
Po návratu jsem zjistil, že televizor nemá čistý obraz, objevují se skvrny v obličejích osob, barvy jsou rozpyté, tmavé barvy kostičkují. Ve tmavých scénách není nic vidět.
Zavolali jsme tedy technika, který vyzkoušel obraz na 4K YUTUBE (smyčka)- bez závady. Ve zprávě uvedl, že výrobek odpovídá specifikaci výrobce, problém je v signálu. Doporučil mi stáhnout si aplikaci zdarma SKYLINK - obraz byl se stejnými závadami.
Já, jako spotřebitel se dívám na standardní signál, který přijímám buď z kabelu UPC, nebo Satelitu a ne na smyčku 4K YUTUBE.
V prodejně také běží smyčka a ne reálný signál v domácnostech. Jak mám tedy jako laik rozpoznat kvalitu televize. Navrhl jsem prodejci, výměnu televizoru za jiný model, případně i s doplatkem. Můj návrh však zamítli z důvodu, že jsem měl možnost využít 14 denní lhůty pro vrácení.

Kdybych nebyl nucen neprodleně odjet, určitě bych tak učinil.

Společnost nám reklamaci tedy neuznala.


Produkt

Televizor JVCLT-49VU83L


Požadované řešení

Výměna televizoru za jinou značku a doplatím případný rozdíl v ceně.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému