Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Na internetových stránkách Datartu jsem zakoupil Televizor JVC LT 49VU83L
Televizor mi byl doručen a po zapnutí jsem zjistil, že je vadný, po zapnutí byla obrazovka černá. Závadu jsem nahlásil, televizor mi byl vyměněn.
Druhý televizor mi byl doručen, ale z vážných rodinných důvodů jsem musel nutně odjet mimo ČR. Vrátil jsem se až po uplynutí 14 denní lhůty pro vrácení spotřebiče.
Po návratu jsem zjistil, že televizor nemá čistý obraz, objevují se skvrny v obličejích osob, barvy jsou rozpyté, tmavé barvy kostičkují. Ve tmavých scénách není nic vidět.
Zavolali jsme tedy technika, který vyzkoušel obraz na 4K YUTUBE (smyčka)- bez závady. Ve zprávě uvedl, že výrobek odpovídá specifikaci výrobce, problém je v signálu. Doporučil mi stáhnout si aplikaci zdarma SKYLINK - obraz byl se stejnými závadami.
Já, jako spotřebitel se dívám na standardní signál, který přijímám buď z kabelu UPC, nebo Satelitu a ne na smyčku 4K YUTUBE.
V prodejně také běží smyčka a ne reálný signál v domácnostech. Jak mám tedy jako laik rozpoznat kvalitu televize. Navrhl jsem prodejci, výměnu televizoru za jiný model, případně i s doplatkem. Můj návrh však zamítli z důvodu, že jsem měl možnost využít 14 denní lhůty pro vrácení.
Kdybych nebyl nucen neprodleně odjet, určitě bych tak učinil.
Společnost nám reklamaci tedy neuznala.
Televizor JVCLT-49VU83L
Výměna televizoru za jinou značku a doplatím případný rozdíl v ceně.
|
Tweet |