Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#35728Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2019, před 7 měsíci

Věra Komínková

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží dle uvedených velikostních tabulek, ale zboží mi nesedělo a chtěla jsem ho reklamovat.
Žádala jsem o adresu, na kterou mám zboží zaslat. Po týdnu mi přišla odpověď, že mám zboží nafotit, abych dokázala, že zboží je u nich objednáno a čekala na další email. Na to jsem reagovala, že to není mojí povinností. Na internetu jsem si dle faktury našla provozovatele portálu a zboží jsem zaslala na adresu Habrmanovo nám. Plzeň a dopisem a kopií faktury. Druhý den, přišel email a adresou kam mám zboží zaslat a ta zněla Řepná ul. Plzeň.
Na to jsem opět reagovala, protože na internetu jsem našla stejné kontaktní údaje - telefon a email, aby si balíček mezi sebou předali, protože na poště mi sdělili, že není problém aby pobočka na kterou jsem balíček zaslala požádala o dodání na jinou adresu.
Zásilka byla dle záznamů na poště dodána dne 28.6. Od té doby mě nikdo nekontaktoval, ani mi nebyly vráceny peníze na můj účet (viz referenční údaje).
Již nikdy z tohoto portálu nic neobjednám. Objednávám z jiných portálů s poštovným zdarma a nikde jsem tento problém neměla.
Přikládám i fakturu.

Produkt


Požadované řešení

Požadované řešení
Vrácení peněz 438,- na účet včetně poštovného 115,- , které jsem zaplatila za vrácení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 12:27, před 7 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 06:21, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.