Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dne 3.9.2019 jsme se měli vracet z dovolené v areálu Djuni přes Burgas letem QS 1183 s časem odletu 8.05 a návratem do Prahy 9.20. Skutečný návrat se uskutečníl až letem QS 1483 v 18.15. Po návratu jsem před více než čtrnácti dny požádal o smluvní náhradu za zpoždění v souladu s podmínkami EU pro mě a mojí ženu.Tento požadavek jsem poslal prostřednictvím mailové adresy přímo SmartWings jako dopravci. Kromě automaticky generované odpovědi jsem se dosud nedočkal žádné odpovědi. Ponechám li stranou skutečnost, že jsme na letišti v Burgasu neměli žádné informace, se smluvní dopravce nepostaral ani o minimální servis pro pasažéry, kteří na letišti uvizli často bez prostředků a malými dětmi. Rád bych Vám připomněl,že nás zájezd pro dvě osoby (číslu smlouvy 114032) stál 74 192,- Kč. S ženou se nedomníváme, že s ohledem na tyto prostředky si nezasloužíme podobné zacházení. Na rok 2020 již máme předobjednávku na zájezd (č.2494933) v ceně 75 536,- Kč. Moje žena je členkou club Čedok 276 866, tam si můžete přečíst naší historii klientů vaší firmy. Myslím, že je dost výmluvná. Proto žádám o urychlené řešení tohoto nepříjemného problému.
S pozdravem
PhDr. Radovan Havránek
Vyplacení smluvní náhrady v souladu s podmínkami EU pro letecké zpoždění nad 3 hodiny a vzdáleností nad 1500 km pro dvěosoby.
|
Tweet |