Společnost


ELECTROLUX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35748Špatně fungující vestavná trouba, nadměrná kondenzace a vytékání vody z trouby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2019, před 3 lety

Jiří Pařízek

Znění stížnosti

Trouba se velmi mlží při jakémkoliv pečení, při kterém není zaplý horokovzduch. Je to způsobeno zcela volným těsněním dveří, které ve spodní části vůbec nedoléhá. Tím že do trouby se přes netěsnost dostává chladný vzduch, sklo je studenější a voda na něm velmi kondenzuje a skrze netěsnost odtéká z trouby mimo zpotřebič i do kuchyňské linky. Vše jsem zdokumentoval, ale Electrolux dává ruce pryč, píše my nesmyslné maily a odmítá zařízení servisovat. Tvrdí mi, že je vše OK, i když je závada zcela evidentní. Nemůžeme ani odejít na chvíli z domu, když pečeme buchtu. Musíme troubu hlídat a vodu vytírat. Zařízení bylo nakoupeno na internetu přes Kasa.cz v srpnu 2018. Jedná se o model EOB3454AOX (PNC: 949499023).
Servisní návštěva proběhla 3x a bez nejmenšího zájmu cokoliv napravit.


Produkt

Vestavná trouba Electrolux: EOB3454AOX (PNC: 949499023)


Požadované řešení

Výměna za řádně fungující zařízení, nebo vrácení peněz. Nemám v Electrolux moc velkou důvěru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 17:00, před 3 lety

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího (nikoliv u výrobce), u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení podle § 2166 uvedena jiná osoba určená k opravě (např. právě výrobce nebo autorizovaný servis), která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy.

Pokud společnost uvádí, že se nejedná o výrobní vadu trouby a spotřebitel se domnívá že ano, je možné nechat charakter vady posoudit znalcem v oboru. Seznam soudních znalců je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/soudni-znalci případně na portálu www.justice.cz

Pokud z posudku vyplyne, že se jedná o vadu, za kterou společnost odpovídá, měl by spotřebitel na uznání reklamace a následné nápravě trvat. Náklady znaleckého posudku v takovém případě nese prodávající.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 15:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.