Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:388
Z toho za letošní rok:69
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35791Neoprávněně naúčtovaný poplatek ze zahraničí.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2019, před měsícem

Zdeněk Křelina

Znění stížnosti

Od února jsem se zaregistroval na seznamce jenjednanoc.cz. Zaplatil jsem tam vip členství na jeden měsíc asi 999 kč. Pak jsem to chtěl zrušit, protože to bylo nerelevantní. Tak to šlo jen přes fax přes švícarsko. Jinak to nešlo. Tak jsem to tak udělal. A pak po půl roce mně přišlo na můj email. Z německa z mnichova výhružné emaily. Abych zaplatil ihned. Poplatek jsem zaplatil asi 83 Euro a oni my poslali abych to zaplatil znova, že jim to vůbec nepřišlo. Tak nevím a chtěj po mně až 115 euro navíc. Tak nevím co mám dělat. Poradíte mně prosím?


Produkt

Seznamka co nejde zrušit.


Požadované řešení

Vyřešit abych nic už neplatil. Jsou to asi šmejdi. Nebo nevím.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 19:23, před měsícem

Pokud spotřebitel částku, kterou společnosti dlužil na základě smlouvy uhradil a smlouvu řádně ukončil, není společnost oprávněna po něm požadovat další platby. Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost informoval, že není oprávněna částku požadovat a aby si uschoval doklad prokazující, že částku zaplatil.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:34, před 14 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.