Společnost


3dVirtuálníObchody s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3582Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2014, před 6 lety

Petr Beneš

Znění stížnosti

dne 28.5.2014 jsem zakoupil pantofle (pánské černé vel. 46) přes voucher slevového portálu Nakupvakci, dle pokynů jsem zaplatil a po zaplacení vyplnil onjednávku(28. 5. 2014) ale zboží mě bohužel nedorazilo. Tuto skutečnost jsem oznámil již 11.6.2014 jelikož se mi zdálo, že dodací lhůta je velmi dlouhá, ale na tento můj e-mail nikdo firmi nereagoval. Dnes je 25.6.2014 a i přes upozornění, že zboží nedorazilo a žádost o vrácení peněz ze dne 17. 6. 2014 se stále nic neděje.


Produkt

č. obj. 1411017719, pantofle 46 kožené


Požadované řešení

Zaslání produktu nebo vrácení peněz!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 11:02, před 6 lety

Při nákupu přes slevové portály je nutné hlídat si, kdo je smluvním partnerem spotřebitele. V tomto případě byla pravděpodobně kupní smlouva uzavřena přímo se zmiňovaným subjektem. Strany smlouvy jsou si nyní vzájemně zavázány. Sptřebitel svou povinnost zaplatit kupní cenu již splnil. Prodávající má nyní povinnost dodat sjednaný předmět koupě. Zboží má být dodáno ve sjednaném termínu, nebyl-li termín sjednán, může spotřebitel požadovat plnění ihned. Nesplní-li prodávající svou povinnost ani v dodatečně stanovené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 15:58, před 6 lety

Společnost 3dVirtuálníObchody s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.