Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#35828Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2019, před 4 lety

Zdeněk Jarolím

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 25.6.2019 jsem na pobočce AAA Auto Chomutov zakoupil vůz Chevrolet Captiva, registrace 2012, garantované km 107905. Cestou domu jsem již po pár km zjistil nefunkční klimatizaci. Vrátil jsem se s vozem zpět a informoval o tomto managera pobočky, kde mi bylo řečeno, že klimatizace mi bude doplněna na pobočce v Teplicích, za dva dny. Informoval jsem se na situaci, co bude, když i po doplnění dojde k opětovnému úniku chladiva. Odpověď zněla, že to není problém, auto je v záruce a my Vám případnou opravu uhradíme. Klimatizace byla tedy doplněna. Po týdnu jme jeli na dovolenou, když cestou na letiště na dálnici při akceleraci došlo na nouzový režim. Po návratu z dovolené, 20 dní, jsme nasedli do auta a zjistili, že klima je nefunkční. Navštívil jsem servis Opel, kde bylo zjištěno-nefunkční vířivé klapky v sacím potrubí- nutná výměna, netěsnost hadice sacího systému-nutná výměna, únik chladiva z chladiče klimatizace na několika místech-nutná výměna chladiče. Celková vyčíslená částka 42.000 Kč klapky a hadice, 28.000 Kč klimatizace. Celkem tedy 70.000 Kč včetně práce. Vyjádření o nalezených závadách s vyčíslením nákladů na opravy jsem předal zástupci AAA Auto při podání reklamace. Výsledek reklamace je: Klapky + hadice-reklamace zamítnuta, jelikož vady vychází z předchozího užívání vozidla a kupující byl upozorněn, že součástky podléhající opotřebení se mohou blížit konci své životnosti. Klimatizace-zamítnuto, jelikož kupující byl seznámen se stavem vozu a s tímto souhlasil. Nejde o vadu, za kterou prodávající odpovídá. Přesto mi bylo nabídnuto jako projev dobré vůle 5.000Kč, a to v případě reklamované klimatizace.

S tímto ale zásadně nesouhlasím a prosím o pomoc s tím, jak postupovat dále.

Koupi v AAA Auto jsem si vybral z důvodu, abych se právě takovýmto problémům vyhnul, ale bohužel opak je pravdou.

Předem moc děkuji za vaši pomoc.


Produkt

CHEVROLET CAPTIVA, 2012, 2.2D


Požadované řešení

Počítal jsem s opravou vozu na náklady AAA Auto v rámci reklamace, která ale byla vyřízena negativně. Upřednostňuji teď proto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému