Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#35839Neuznané pojistné plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2019, před 10 měsíci

Andrea Martínková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Při koupi mobilního telefonu jsem využila nabídky pojištění přístroje proti rozbití.V internetovém obchodě Mall.cz,kde jsem telefon zakoupila mi bylo nabídnuto pojištění od poj.BNP Paridas Cardif, které mne zaujalo nabídkou pojištění při rozbití.Pojištění bylo nabízeno takovým způsobem ze kterého jsem vyvodila,že se plní i při pojistné události mnou způsobené.Pojistné podmínky ani výluky jsem nikdy neobdržela, pouze certifikát.
Stala se pojistná událost. Telefon mi při zakopnutí vypadl z ruky,když jsem ho vyndavala z batohu a pádem o kamennou dložbu se rozbil.
Pojišťovně jsem škodní událost nahlásila, vyplnila jejich 6-ti stránkové A4 formuláře a dle instrukcí jsem telefon zaslala na adresu jimi uvedenou na své náklady. Adresa nepatřila pojišťovně.Po obdržení formuláře a telefonu mne pojišťovna telefonicky kontaktovala třikrát za sebou s otázkami, co se tedy vlastně stalo,(ikdyž to už jsem uváděla ve formulářích) a poslední otázkou bylo zda jsem věnovala pozornost telefonu, který jsem vyndavala z batohu. Po té přišlo vyjádření:Uzavřeno, neplníme z důvodu, že situace byla předvídatelná.
Jakým způsobem bych si telefen musela nechtěně rozbít, abych takovou situaci předvídala??


Produkt

Xiaomi MiA1 4GB/64GB Global EAN:6954176837424


Požadované řešení

Při zaplacení pojištění proti rozbití telefonu jsem očekávala opravu telefonu, popř. navrácení poměrné části finančních prostředků za telefon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 11:17, před 10 měsíci

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.