Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:132
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35865Nedodané zboží nulová komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2019, před 12 měsíci

Michal Bednář

Znění stížnosti

Dobrý den dne 24 září 2019 jsem objednal na webu icell.cz fólie na mobilní telefon je to víc než týden je to bez odezvy nikdo neodpovídá Telefon nedostupný nevím co mám dělat


Produkt

OBJEDNÁVKA NA ICELL.CZ Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme v pořádku přijali. Kód objednávky: 1019004462 Datum: 24.9.2019 Obsah objednávky Položka Mn. Cena 2 ks Ochranná fólie Brotect HD na LCD pro Doogee S60 Lite 1 219 Kč Česká Pošta - Doporučená zásilka 1 79 Kč Dobírkou 1 40 Kč CENA CELKEM: 338 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Fakturační údaje Jméno: Pro-trans-praha Hanzlík Firma: IČ: DIČ: Ulice: Pramenná 3 Město: Praha


Požadované řešení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 11:08, před 12 měsíci

Co se týče odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů v případě uzavření smlouvy přes internet, je nutné vzít kromě § 1829 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v potaz také směrnici Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, která je předlohou ustanovení transponovaných do českého právního řádu. Konkrétně se jedná o recitál č. 40, který uvádí, že v případě kupní smlouvy uzavřené přes internet by měl mít spotřebitel právo odstoupit od smlouvy také před získáním zboží do fyzického držení. K tomu je ale podle čl. 11 odst. 1 směrnice nutné, aby spotřebitel buď použil vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinil jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy prostým nepřevzetím zboží tedy možné není - je nutné o tomto rozhodnutí prodávajícího informovat, a pokud už je zboží na cestě, mělo by ze strany kupujícího spotřebitele dojít k převzetí zboží a jeho následnému vrácení prodávajícímu na náklady spotřebitele. Pokud k převzetí nedošlo, nebrání to tomu, aby spotřebitel mohl od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 11:10, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.