Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35908Zbytečné platby, přeplácení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2019, před 4 lety

Martin Vašek

Znění stížnosti

Již několik let platím za svou mladickou nerozvážnost,kdy jsem si vzal několik mobilních telefonů na splátky,k tomu byli samozřejmě i tel čísla.Za posledních cca 4 roky jsem na účtech zaplatil přes 500 tisíc korun. Nedávno jsem chtěl vypovědět všechny smlouvy,a bylo mi řečeno ,že z mých 11 smluv,lze vypovědět jen 7,protože pán na pobočce ve Zlíně,Rašínova ul. už na mě nemá čas(bylo asi 14:40hod) a mám si přijít jiný den,no a odešel na přestávku.Díky jeho jednání se mi několik smluv prodloužilo o další roky aniž bych chtěl,takže zase platím měsíčně přes deset tisíc,ikdyž jsou tel. čísla nepoužívaná.


Produkt

paušální služby


Požadované řešení

Vypovězení všech dosavadních tel.čísel a ukončení smluv ze strany společnosti T- Mobile a.s.,bez nároku na jakýkoliv doplatek za služby nebo přístroje od strany stěžovatele.
Taky si promluvit s personálem na ul. Rašínova,Zlín o slušném chování k zákazníkům.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému