Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#3596Voda v motoru - ZJM6820

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2014, před 7 lety

Mgr. Ivan Kulich Ph.D.

Znění stížnosti

Dobry den,
pred rokem a pul jsem si poridil vysavac Electrolux ZJM6820 v internetovem obchode DATART. Uz dele jsem mel podezreni, ze se nejak vic zahriva a pak se jednoho dne rozbil, dle zapachu shorelo vinuti v motoru. Zaver reklamacniho technika byl, ze jsem luxoval namokro a do motoru se dostala tekutina.
Jsem si naprosto jist, ze jsem s timto vysavacem tekutiny niky nevysaval. Ani mokre ci vlhke povrchy. Vysavac pouzivam jenom obcas na mista, kam se nedostane muj roboticky vysavac.
Dle stavu, ve kterem mi byl vysavac vracen navic usuzuji, ze nikdy nebyl ani rozebran - jemna vrstva prachu kolem vsech sroubku byla bez jakychkoliv otisku.
Proto jsem si jist, ze zaver technika je spatny a zaslouzim si radnou opravu nebo vymenu.


Produkt

Electrolux ZJM6820


Požadované řešení

Vymena celeho vyrobku, pripadne oprava.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 16:58, před 7 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 13:55, před 7 lety

Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Spotřebiteli nadále doporučujeme výše uvedený postup.


Mgr. Ivan Kulich Ph.D.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.8.2014 13:55, před 7 lety

Hodnocení: