Společnost


Jana Klímová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3599Barometr

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2014, před 10 lety

Růžena Pancířová

Znění stížnosti

Koupila jsem si barometr č.201109 za 650 Kč, 30.4.2014.Barometr sám neukazuje,musím do něho vždy jemně klepnout ,aby se posunul.Nejdříve mi nastavily barometrický tlak,ale já jsem chtěla tlak atmosférický.Když barometr nefunguval,nechali si barometr týden v prodejně a pak mi sdělili,že u nich funguje.Měli tam nastavený barometrický tlak,u kterého je podle mého výkyv hodnoty velmi malý .Po nastavení atmosférického tlaku ukazuje jedině tehdy,když do na něj denně klepnu.Peníze mi vrátit nechtějí ,protože vracejí peníze pouze do týdne ode dne prodeje. Měla jsem předtím barometr 15 let a ten mi ukazoval atmosférický tlak přesně ,aniž bych se ho musela dotknout.


Požadované řešení

|Této prodejně již nevěřím,chtěla bych vrátit peníze,nebo barometr vyměnit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému