| Počet nahlášených stížností: | 44 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Od 1.1.2014 stanovený servisní poplatek na 33,- Kč ale jen pro platby přes SIPO nebo inkaso. Roční poplatek přes účet stanoven na
498,- Kč, což činí 41,50 Kč. Jsou nerovné podmínky za stejně poskytované služby zákazníkům.
Představuji si, že by nebyly zvýhodněny platby přes SIPO nebo inkaso. Jde snad o to, aby byly zaplaceny servisní poplatky, jedno
jakým způsobem, ale za stejných podmínek pro všechny zákazníky této
firmy.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost může některý typ platby oproti jiné zvýhodnit. Je na spotřebiteli, aby si zvolil pro něj nejvýhodnější způsob platby.
Vyjádření dTestu
Satelitní televize Skylink byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.