Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36017Nemožné zrušenie členstva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 4 lety

Lucia Bunčeková

Znění stížnosti

Dnes mi prišiel výhražný e-mail o uhradení poplatku za prémiový účet (o ktorom som ani nevedela). Keď som sa dopracovala k mailu zákazníckeho servisu, odpovedali mi, že môj mail budú riešiť do 3 pracovných dní. Potom som našla číslo na fax, kam mám odoslať žiadosť o zrušenie prémiového čísla. No a keď som sa pokúsila tento fax odoslať, vyhodilo mi informáciu, že číslo je neplatné.
Ako mám teda zrušiť prémiové členstvo? Žiadam o zrušenie prémiového členstva a následné úplné zrušenie účtu na stránke be2.
Ďakujem.


Produkt

be2


Požadované řešení

Zrušenie prémiového účtu a následné úplné zrušenie členstva na be2


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému