Společnost


Outdoorový obchod s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36040Neproplacení nákladů na reklamaci

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 10 dny

Roman Boháč

Znění stížnosti

Prodejce neproplatil nutné výdaje vzniklé při reklamaci. Reklamace vadného zboží byla uznána, ale poštovné uhrazeno nebylo. Mailem jsem znovu požádal jsem znovu o proplacení, paní D. slíbila proplacení poštovného 17.9., ale peníze do dnes nepřišly a prodejce přestal reagovat na moje dotazy.


Produkt

Adaptéry P3E na helmu Kask


Požadované řešení

Proplacení nutných nákladů za poštovné


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 08:02, před 9 dny

Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.