Společnost


Outdoorový obchod s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36040Neproplacení nákladů na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 8 měsíci

Roman Boháč

Znění stížnosti

Prodejce neproplatil nutné výdaje vzniklé při reklamaci. Reklamace vadného zboží byla uznána, ale poštovné uhrazeno nebylo. Mailem jsem znovu požádal jsem znovu o proplacení, paní D. slíbila proplacení poštovného 17.9., ale peníze do dnes nepřišly a prodejce přestal reagovat na moje dotazy.


Produkt

Adaptéry P3E na helmu Kask


Požadované řešení

Proplacení nutných nákladů za poštovné


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 08:02, před 8 měsíci

Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 08:53, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.