Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2205
Z toho za letošní rok:724
Stále v řešení:177
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 473 stížnostech.

#36066Odmítnutí zrušení profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před měsícem

Zdena Kunderová

Znění stížnosti

Nejde zrušit členství na seznamce. Žádala jsem o zrušení profilu několikrát. Psala jsem žádost,ale kopii nemám, netušila jsem s kým mám tu čest. Dohoda není možná.


Požadované řešení

Vymazání profilu a zrušení členství,které je uvedeno jako zkušební


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2019 08:48, před měsícem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2019 10:54, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Zdena Kunderová

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.10.2019 13:19, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Podvody u nás vyhrávají