Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36097Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, neoprávněně stržený poplatek ve výši 4752 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2019, před 4 lety

Emílie Winklerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.10.2019 jsem si objednala službu na seznamce singles50 za údajnou částku 99 Kč na celý rok. Ještě ten den mi ale byla v bance stržena částka 4752 Kč. Po opětovném přečtení podmínek jsem zjistila že 99 korun je částka na jeden týden. Tahle informace ale u placení nebyla, takže se jedná o klamání zákazníka. Hned další den tj. 11.10.2019 jsem poslala emailem odstoupení od smlouvy, dle jejich vzoru, plus jsem poslala i přílohu s tímto odstoupením která byla ručně podepsána mým jménem. Zákazník má dle VOP společnosti nárok do 14 dnů na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Dne 13.10.2019 mi od společnosti přišla tato odpověď:

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a. Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 10/10/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Okamžitě jsem reagovala dalším emailem o neakceptování jejich "vstřícného kroku" a že trvám na jejich VOP, na zrušení účtu a na refundaci částky 4752 Kč zpět na můj účet.

Mám možnost v bance podat reklamaci na strženou částku. Mám této možnosti využít?

Děkuji za odpověd.

Emílie W.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky, odstoupení od smlouvy a smazání účtu u Be2.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému