Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36181Neplatná jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 4 lety

Lucie Purčová

Znění stížnosti

Jedu z Brna do Prahy a před chvílí mě kontroloval pan průvodčí, řekl mi, že má jízdenka neplatí a že si musím koupit novou jízdenku. toto jednání mě velmi zaskočilo, budu chtít vrácení peněz, jelikož mám nyní platné jízdenky dvě. Jízdenku mi pan průvodčí prodal za 131, - Kč. Svou jízdenku jsem měl zaplacenou přes intenet v mobilním zařízení.


Požadované řešení

prosím o vrácení peněz z nově zakupené jízdenky od pana průvodčího.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému