Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#36195Neoprávněné navýšení ceny elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 4 měsíci

Dana Zdobinová

Znění stížnosti

S dodavatelem elektřiny jsem uzavřela dodatek ke smlouvě produkt KLASIK,šlo mi o fixaci ceny elektřiny. Smlouva platí 24měsíců a její přílohou je ceník.Tato smlouva byla uzavřena dne 11.10.2018.
Dne 17.10.2019 jsem obdržela od Bohemia informaci o zdražení.
Toto považuji za neoprávněné .


Produkt

Dodatek ze dne 11.10.2018 je platný na dva roky a jeho součástí je ceník.


Požadované řešení

Trvám na ceně elektřiny tak jak je uvedeno v dodatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2019 13:55, před 4 měsíci

Zavázala-li se společnost k tomu, že po určitou dobu zachová sjednanou cenu za dodávky energie, je povinna tomuto závazku dostát. Je třeba také důkladně prostudovat uvedený dodatek a zjistit, zda nezakotvuje i některé případy, pro které by ke zvýšení ceny dojít mohlo.

V případě, že se spor nepodaří vyřešit má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad s žádostí o mimosoudním řešení sporů: http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum/mimosoudni-reseni-sporu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 23:06, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.