Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 22 stížnostech.

#36296Vymáhání zaplacení zboží, které jsem si neobjednal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před měsícem

Eva Petrů

Znění stížnosti

Dobrý den,

můj otec Stanislav Petrů si u společnosti Český mincovní obchod objednal minci s názvem Bankovka 1 Kčs, se kterou mu ale přišla další mince Bankovka 50 Kčs, kterou si ale neobjednal. První minci za 298 Kč uhradil dne 26.8.2019.

Mezitím mu přišel další neobjednaný balíček, který vrátil zpět adresátu. Od té doby mu chodí faktury s upomínkami, aby uhradil Bankovku 50 Kčs, kterou si neobjednal. Snažil se s nimi telefonicky dohodnout na vrácení mince, ale společnost vrácení mince odmítá.

Prosíme o pomoc s řešením situace.

Děkuji,

Eva Petrů


Produkt

Bankovka 50 Kčs


Požadované řešení

Prosíme o pomoc s řešením situace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:14, před měsícem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2019 08:49, před měsícem

Místo: Plzeň
Datum: 23.10.2019
Zákaznické číslo: 1710524



Vážená paní Petrů,

srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.

S Vaším otcem jsme již dvakrtá telefonicky hovořili o sběratelském servisu, který potvrdil při předplatbě první ražby a to „ Bankovka 1 Kčs” v hodnotě 199 Kč plus 99 Kč poštovné a balné, proto mu v zásilce k fa č. 2 byla odeslána tato ražba včetně ražby „ Bankovka 50 Kčs”

Ražbu nebo i kompletní zásilku k fa č. 2, která obsahovala uvedené zboží výše, mohl samozřejmě Váš otec vrátit v prodloužené době na vrácení a to 21 dní od obdržení. Nikdo mu vrácení zboží nezakazoval.

Váš otec také uvedl, že zboží k fa č. 2 vrátil, ale zaměnil vratku se zbožím k fa č. 3, které bylo zasláno 21 dní po první objednávce v rámci sběratelského servisu, což jste nyní potvrdila.

Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis


Eva Petrů

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2019 08:20, před měsícem

Dobrý den,

včera jsme na email společnosti zaslali zprávu, že mince z prvního balíčku je uhrazena a že si již nepřejeme zasílat další mince a žádáme o smazání osobních údajů z jejich databáze.

Věříme, že už je nyní vše vyřešeno a žádný další balíček již neobdržíme.

Děkuji,

Eva Petrů

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2019 11:30, před měsícem

Dobrý den,

dnes jste emailem odbrželi odpověď, že je vše již na zákaznickém účtu vyrovnáno.

Blokace zákazníka již byla také zadána.

S pozdravem

Zákaznický servis

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2019 09:39, před 7 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Eva Petrů

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2019 13:26, před 6 dny

Dobrý den,

vše je již ok, děkujeme za spolupráci.

Pěkný den,

Eva Petrů

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2019 09:54, před 5 dny

Prosíme o ukončení stížnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2019 10:28, před 5 dny

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.