Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#36296Vymáhání zaplacení zboží, které jsem si neobjednal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před 4 lety

Eva Petrů

Znění stížnosti

Dobrý den,

můj otec Stanislav Petrů si u společnosti Český mincovní obchod objednal minci s názvem Bankovka 1 Kčs, se kterou mu ale přišla další mince Bankovka 50 Kčs, kterou si ale neobjednal. První minci za 298 Kč uhradil dne 26.8.2019.

Mezitím mu přišel další neobjednaný balíček, který vrátil zpět adresátu. Od té doby mu chodí faktury s upomínkami, aby uhradil Bankovku 50 Kčs, kterou si neobjednal. Snažil se s nimi telefonicky dohodnout na vrácení mince, ale společnost vrácení mince odmítá.

Prosíme o pomoc s řešením situace.

Děkuji,

Eva Petrů


Produkt

Bankovka 50 Kčs


Požadované řešení

Prosíme o pomoc s řešením situace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému