Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
dne 10.09.2018 jsem zakoupil chytré hodinky Amazfit 2 (Stratos). První půl rok používání byl zcela v pořádku. Na koci dubna 2019 ale začali hodinky zlobit - samovolné opakované restartování. Přistoupil jsem k první reklamaci s tímto odůvodněním. Reklamace byla uznána následovně - oprava skla krycího senzoru tepu na zadní straně hodinek, restartování se neprojevilo, baterie není v záruce. Hodinky jsem převzal a doma zjistil, že fungují už jen a pouze když jsou zapojené do nabíječky, po vyjmutí se okamžitě vypnou. To se před tím nedělo, dalo by se říci, že mi je vrátili v ještě horším stavu. Přistoupil jsem k druhé reklamaci s tímto odůvodněním. Reklamace nebyla uznána - baterie už není v záruce. Při následné převzetí jsem hodinky rovnou vyzkoušel, zjistil že závada trvá, tak jsem je chtěl reklamovat znovu. Prý ale nemám nárok - 'technik přece ví, co dělá'.
Baterie absolvovala cca 30 nabíjecích cyklů. Dokud se hodinky nezačali restartovat, vydrželi nabité proklamovaných 7 dní, nepociťoval jsem žádný úbytek kapacity. Nyní se nedají mimo sít ani zapnout.
Martin P.
Xiaomi Amazfit Stratos 2
Vrácení peněz / výměna za jiný produkt vlastního výběru
|
Tweet |