Společnost


IMIS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3636Předváděcí akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2014, před 5 lety

Jiří Dohnal

Znění stížnosti

Při zakoupení zboží, které nemělo požadovanou hodnotu, firma nereaguje na žádost o odstoupení od smlouvy, neseriózní, bez sídla, bez kontaktu. Požaduji vrácení peněz za zboží, stále neuplynula lhůta ani 14 dnů, firma se neozývá kontaktní adresa je neplatná.


Produkt

Maxi vapori, sada nádobí, tlakové hrnce, pila motor


Požadované řešení

Požadoval bych při vrácení všechno zboží (nerozbalené, stále v krabici) vrácení celkové kupní ceny zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 12:17, před 5 lety

Jednalo-li se o prodej mimo obchodní prostory, společnost musí spotřebitele informovat o podmínkách, lhůtách a postupu pro uplatnění práva na odstoupení. Pokud tak neučiní, spotřebitel může odstoupit od smlouvy do jednoho roku a čtrnácti dnů. Pokud spotřebitel zašle odstoupení na uvedenou adresu, případně na adresu sídla (uvedené v obchodním rejstříku) a společnost si korespondenci nepřevezme, považuje se odstoupení za doručené a tedy účinné. Doporučujeme spotřebiteli, aby si veškerou korespondenci uschoval. Přesto, že je právo v takovém případě na straně spotřebitele, problém může nastat s jeho faktickým uplatněním.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:39, před 5 lety

V tomto případě se nám bohužel nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.


Jiří Dohnal

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 15:39, před 5 lety

Hodnocení: