Společnost


Lion Mobile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36421Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 2 lety

Jiří Udatný

Znění stížnosti

Dobrý den, asi před rokem jsem u xiaomimobile.cz koupil telefon xiaomi mi a2 lite (přes eshop) cca. po čtvrt roce jsem si vlastní vinou rozbil display (prasklé sklo) následně byl telefon zaslán do jejich servisu a za 2500Kč byl oprave. Po nějaké době přestal telefon vibrovat a pod přední kameru se začal dostávat prach, proto jsem kontaktoval podporu a dohodnul zaslání přes ppl. Po asi týdnu od zaslání přišel email že na základě diagnostiky byla stanovena cenová nabídka opravy na 490Kč. Z mé strany byl zaslán email že telefon byl zaslán na záruční opravu následně přišel email ze strany technika Lion mobile E. T. se slovy telefon má již nové LCD (mimozáruční oprava po pádu zařízení). Telefon již přišel o status "V záruce". Přejete si pokračovat s placenoju opravou?. Následně z mé strany byl zaslán email telefon o status v "záruce" přijít nemohl podle práva 814 A Občanského zákoníku č. 89/2012, 2167 občanského zákoníku a 2170 občanského zákoníku. Žádám o kladné vyřízení reklamace v záruce. A následně zase ze strany E. T. byl zaslán email Za svým tvrzením si stojíme. Telefon buď zašleme zpět s cenou dopravy, nebo souhlasíte s cenou opravy. Následně byl z mé strany zaslán email z jakého důvodu nebyla záruka uznána a ať zašlou zákon nebo smlouvu která jim toto umožňuje na toto bylo odpovězeno pouze Vaše reklamace byla vyřízena a byla předána k expedici.
Pár dní na to přišel balíček a neopravený telefon s montážním listem se slovy Zákazník nesouhlasí s cenovým návrhem, vracíme zpět. (rady ohledně řešení jsem nacházel na zákaznické lince Dtestu)


Produkt

Xiaomi Mi A2 LITE M1805D1SG


Požadované řešení

Vrácení peněz (nespokojenost s jednáním z jejich strany) nebo schválení reklamace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 15:36, před 2 lety

Samotnou opravou v servisu nezanikají práva z vadného plnění. Řádným odůvodněním reklamace by tak jedině bylo, kdyby společnost prokázala, že neodborným zásahem do zařízení si vady spotřebitel způsobil sám.

V daném případě je tedy na místě rozporovat tvrzení společnosti s tím, že výměna displeje nesouvisí s danou vadou. Bude-li prodejce trvat na zamítnutí reklamace, bude vhodné obstarat si znalecky posudek od soudního znalce.

Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:57, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.