Počet nahlášených stížností: | 251 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29. 10. 2019 mi přišla sms v 7:33 s textem, že mi bude doručen balík v čase 8:43 - 10:43 a že pro změnu mohu volat, což jsem obratem udělal a panu kurýrovi jsem zavolal, zeptal jsem se, jestli je možné čas doručení posunout alespoň na 13:00, na což se z telefonu ozvalo prosté "nemohlo", pán ani nepozdravil. Protože na balík nedočkavě čekám, tak jsem si tedy den zařídil tak, abych doma byl, pan kurýr mě však v 9:38 pouze prozvonil a to takovým způsobem, že mobil nevydal ani hlásku, tedy jen formálně aby měl záznam v telefonu. Takové jednání mi přijde maximálně neprofesionální a neslušné ale podle ostatních "stížností" tady zjišťuji, že je to pro ně normální. Doporučuji tedy Geisu se vyhnout, minimálně v uvedené lokalitě.
Chovat se normálně.
|
Tweet |