| Počet nahlášených stížností: | 169 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
Dobry den, jiz dvakrat nam uznali reklamaci k nefunkcimu pripojeni k internetu..pokazde byla vymenena zakladni deska. Po 14 dnech od druhe reklamace opet ta sama chyba,notebook jsme opet dali k reklamaci do electroworldu s prislusnymi doklady, ze je to potreti ta sama chyba. Pani na servise rikala,ze to poslou do servisu a kdyz jim napisi,ze je to opravdu potreti ta sama chyba tak nam vrati penize. Jake bylo prekvapeni, kdyz nam volali a rekli, ze je to mechanicka chyba a bud opravu v plne vysi zaplatime nebo nam vrati rozbity notebook. Manzel.volal do servisu kde se krome recepcni nikoho nedovolal a ta,mu sdelila, ze tam jsou velmi dobri pravnici a muzeme si rikat co chceme a stejnak je nam to k nicemu:-(
packard bell , NXBYMES002219004C21601
Vraceni penez, vymena zbozi s moznosti doplaceni
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že je dvakrát odstraňována stejná vada, bylo by žádoucí, aby prodávající spotřebiteli vysvětlil v čem je nyní spatřován rozdíl, a proč tato reklamace není na rozdíl od předchozích považována za oprávněnou.
Pokud se i přesto bude spotřebitel domnívat, že jeho reklamace je oprávněná, bude muset prodávajícímu prokázat, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. Za takových okolností bude nejvhodnějším postupem obrátit se na znalce, který vypracuje znalecký posudek ohledně existence a povahy vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. zmíněným znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.
Vyjádření dTestu
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.