Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dne 20.8. jsem zakoupila ojetý vůz od společnosti AURES Holdings a.s. Při evidenční kontrole bylo technikem zjištěno, že sada litých kol , která byla na vozu neodpovídá údajům v TP. Byla podána reklamace a vyjádření společnosti znělo : Kupující byl při koupi seznámen se stavem vozu a jeho výbavou i s veškerým příslušenstvím k vozu a a s tímto souhlasil. Předmětem reklamace není vada, za níž prodávající odpovídá, a proto prodávající reklamaci zamítá. Přesto prodávající nabízí kupujícímu jako určitý projev dobré vůle finanční částku ve výši 1.000,-. Tato částka může být v případě zájmu zaslána na bankovní účet, je platná do 11.11.2019 a je podmíněna uzavřením Dohody o narovnání reklamace na pobočce AAA Auto Praha Čimice.
S tímto vyjádřením nesouhlasím, jelikož v kupní smlouvě se žádná informace ohledně nesouladu sady litých kol nenachází. Při koupi nebylo možné si tuto informaci ověřit jelikož veškeré doklady k vozidlu jsem dostala až o několik dní později po koupi vozu. Nebylo nám umožněno ani do dokladů nahlédnout jelikož se prý nacházeli mimo jejich pobočku. Od společnosti se mi již podařilo získat sadu litých kol, která má dle TP být na vozidle , ale bohužel bez matic k upevnění.
Ford Mondeo , r.v. 2009 / najeto cca 240 000 , cena 85 159,-
Požaduji proto uhrazení veškerých nákladů spojených s přezutím vozu a koupí potřebného materiálu. Děkuji. Kristýna Morocová
|
Tweet |