Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.6.2019 jsem zakoupil televizor Samsung, na prodejně v Mělníku. Jednalo se o poslední kus, vystavený na prodejně. Na dotaz u prodavačky, jak dlouho je vystaven. Odpověď maximálně 14 dní. Dne 18.10.2019 jsem byl na prodejně, kde jsem uplatňoval reklamaci na televizor, neboť se projevila vada. Prodavačka mi sdělila, že je nutno kontaktovat společnost Samsung. Nahlášeno, dne 24.10.2019 se dostavil technik z Inter servisu Liberec, při kontrole televizoru a když jsem mu sdělil, že televizor byl vystaven, ukázal mi na obrazovce počítadlo hodin, jak dlouho televizor hrál. Byl jsem velmi překvapen ukazatel 2417 hodin. Pak jsem napsal stížnost na Planeo a odeslal ji dne 24.10.2019v 11.48 hod. Požadoval jsem , aby byl televizor vyměněn za zcela nový. Několikráte jsme si vyměnili emaily, kdy mi bylo sděleno, paní Hovorkovou, že musí provést šetření, kde došlo nahrání těch hodin. Od této doby nic se neděje. Myslím si, že jako zákazník mám nárok na to, aby si společnost Planeo televizor nechala a vrátila mi obnos(již nemám žádnou důvěru ve společnost), když úmyslně nabízí starý televizor, bez slevy, a já v dobrém úmyslu jej jako blbec koupím.
Chci vrátit použitý televizor (prodávaný jako zcela nový) a vrátit finanční obnos.
|
Tweet |