Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#36747Překročená lhůta pro reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 4 lety

Pavel Šolc

Znění stížnosti

Zakoupil jsme na internetové eshopu kasa.cz tiskárnu (mělo se jednat o zboží vrácené do 14 dnů, ale dle emailové komunikace s ehopem před nákupem, plně funkční). Tiskárna dorazila celá zalitá inkoustem. Po komunikaci s dodavatelem jsem zboží 30.9. zaslal zpět a požadoval zaslání nového zboží, nebo vrácení peněz.
4.10. jsem od od obchodu obdržel email, že reklamace byla uznána a uzavřena. Následně jsem v průběhu měsíce zkoušel několikrát kontaktovat obchod jak emailem tak telefonicky s dotazem jak byla reklamace vyřízena a zdali tedy mám očekávat nové zboží, nebo vrácení peněz. Na emaily obchod nereaguje a při telefonické komunikaci mi bylo jen stále opakováno, že prověří a dají mi vědět. Již je to déle než zákonná lhůta 30 dnů a stále nemám ani zboží ani peníze.


Produkt

Tiskárna multifunkční HP Ink Tank Wireless 415 MJ: 8800167656


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz (včetně poštovného)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému