Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:295
Z toho za letošní rok:47
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 54 stížnostech.

#36782Zkažené jidlo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2019, před 14 dny

Kristýna Vargová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera dne 7.11.2019 jsem u vás v Kauflandu na Malém Klíně koupila grilované kuře. Snědla jsem jen trošku a přítel to samé. Jenže jsem nečekala ze oba dva budeme mít otravu jidlem. Oba dva trpíme silnymi strevnimi i žaludečními obtížemi. Celou noc nespim a myslím ze ani spat nebudu jak je mi zle. V životě jsem tohle nezažila. Je mi zle a nemůžu nic. Teď už vím ze v Kauflandu kure kupovat nebudeme.


Produkt

Grilované kuře


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby tam dávali čerstvé maso nebo to alespoň kontrolovali. Není možné aby zákazníci měli otravu nebo střevní chřipku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 08:35, před 14 dny

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2019 12:35, před 14 dny

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.