Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:311
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 56 stížnostech.

#36787Vrácené zboží, chování prodavačky na informacích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2019, před 3 měsíci

Daniela Aschenbrennerová

Znění stížnosti

Dobrý den , byla jsem vrátit víno které mělo stát 88.8 které koupil manžel den před tím a na účtence bylo 299.9 , paní byla nepříjemná s tím že se to spletl peníze vydala ,účtenku zabavila že ji potřebuje sice ofotila ale bez konce tak že je k ničemu . Šla jsem se podívat zda teda to víno opravdu spletl a v regále měli to samé víno i s vadnou cedulkou a pod tím to samé vše mám vyfocené , mohla se jít podívat a vše vysvětlit nebo omluvit že to spletli , je to jedno ale co následovalo to byl vrchol . Na svou kolegyni z práce cituji : kde je ta černá držka co tu uklízí . Upřímně lituji paní co tam uklízí . Vše v kauflandu Chomutov zhruba před hodinou


Produkt

Prodavačka z informací


Požadované řešení

Paní z informací dejte na úklid s jejím chováním


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 12:44, před 3 měsíci

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2019 13:00, před 3 měsíci

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:20, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 07:51, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.