Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37036Reklamace zájezdu-nereagují na maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 4 lety

Petra Janů

Znění stížnosti

Cestovní kancelář nám uznala reklamaci zájezdu, na co jsme reagovali, že souhlasíme a najednou po nás chtěli číslo účtu kam peníze přeposlat a od té doby se neozvali, napřed to řešila jedna pracovnice poté druhá a ta se omluvila za tu první. V uznané reklamaci nám nabídli slevu na další zájezd, ale paní které jsem psala chtěla číslo účtu. žádáme tedy o zaslání peněz na účet, jak po nás požadovali. Reklamace trvá od 24.8.2019 vše můžeme doložit.


Produkt

Potvrzení o přijetí reklamace ze dne 8. 8. 2019, sp. zn. 10013265


Požadované řešení

zaslání peněz na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému