Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#37059Neoprávněné stržení plateb za SMS ve prospěch společnosti DIMOCO a.s.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 28 dny

Vladislava Janíčková

Znění stížnosti

Od srpna 2019 si firma DIMOCO a.s. z mé telefonní sim karty neoprávněně strhává platby za neodeslané SMS, které jsou mi vyúčtovány operátorem. Volala jsem na firmu DIMOCO, ale telefonní číslo je zrušené. Nyní nevím, jak mám tyto neoprávněné platby zastavit.


Produkt

Neoprávněné stržení plateb za SMS ve prospěch společnosti DIMOCO a.s.


Požadované řešení

Prosím o zrušení této služby, kterou jsem si nikde neobjednala ani neaktivovala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 13:26, před 25 dny

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2019 14:26, před 25 dny

Dobrý den Vladislava Janíčková,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team


Vladislava Janíčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2019 18:10, před 25 dny

Dobrý den. Jen chci požádat firmu DIMOCO o zrušení služby, při které se mi každý týden strhne 99,- Kč za SMS (na telefonní číslo +42090440099), kterou jsem nikdy neodeslala.

Předem děkuji za Vaši ochotu a odpověď.

S pozdravem
Vladislava Janíčková

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 07:17, před 24 dny

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2019 09:19, před 24 dny

Vážená paní Janíčková,

děkuji, že jsi se k nám vrátil.

Pro zrušení servisu je nutné zjistit číslo mobilního telefonu, abyste zjistili, která služba byla aktivována.
Mohli byste proto zaslat postižené telefonní číslo na adresu info-cz@mobileinfo.biz a krátce upozornit, že chcete službu zrušit?

Děkuji a jsem s pozdravem,
DIMOCO Team


Vladislava Janíčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2019 13:02, před 24 dny

Dobrý den,

bohužel jiný telefon jsem nezjistila. Mohu pouze napsat telefon, ze kterého se posílají SMS zprávy (+42090440099). Více u svého mobilního operátora z podrobných výpisů nejsem schopna získat.
Na Vámi uvedený email jsem již napsala, ale zatím mi nikdo neposlal odpověď.

S pozdravem
Vladislava Janíčková

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 08:09, před 21 dny

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2019 11:51, před 21 dny

Vážená paní Jeníčková,

obdrželi jsme informace, že jste již v kontaktu s MPSC (zákaznické servisní středisko příslušného obchodníka) a že vaše žádost již byla vyřešena.
Doufáme, že jsme vám mohli pomoci.

S pozdravem
DIMOCO Team


Vladislava Janíčková

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.11.2019 11:54, před 21 dny

Hodnocení: