Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:519
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37094Není zboží a neochota personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 4 lety

Zdeněk Šťastný

Znění stížnosti

Již poněkolikáté jsem šel do Penny obchodů v Praze pro zboží, které nabízíte v akcích a to v den začátku akce a zboží prostě v regálech není. . Naposledy nyní do Penny u Strašnického krematoria v Praze 10 . Šel jsem pro Vámi nabízené kapsičky Whiskas pro kočky v ceně 69 Kč. Nejen že nebyly, ale arogantní prodavač mi sdělil, že nejsou a po dotazu , kolik jich přišlo mi řekl ,že 20 ks a už jsou vyprodány a jestli se chci vyvztekat na něm, že můžu. Absolutní neochota i další prodavačky, která mi řekla, že když nejsou , tak nejsou a tím to skončilo. Bylo mi řečeno, že zboží rozděluje centrála a když ho nedostanou, tak není . Proč tedy děláte reklamu v televizi nebo letácích, když v den zahájení akce zboží už není . Další prodejna je na Jarově v Praze 3 , kam jsem již přestal jezdit . Ochota personálu strašná a zboží není . Bohužel budu navštěvovat již jiné markety i když jsou dále od místa bydliště. Zdeněk Šťastný


Požadované řešení

větší kontrola prodávaného sortimentu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému