Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:165
Z toho za letošní rok:32
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37182Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 19 dny

Michaela Janíčková

Znění stížnosti

24.10.2019 jsem objednala a zaplatila za zboží. Bylo mi sděleno, že nejpozději 31.10.2019 bude doručeno. Dnes 21.11.2019 zboží stále nedorazilo. Na emaily nikdo nereaguje a telefony nikdo nezvedá.


Produkt

Objednala jsem následující zboží: Noční košilka Donna Diana krémová SALE Noční košilka Donna Diana krémová SALE BEI/2XL PZ-NK00485/BEI/2XL , Noční košilka Donna Diana krémová SALE Noční košilka Donna Diana krémová SALE BEI/L PZ-NK00485/BEI/L


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky za zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 11:25, před 19 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.