Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:118
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37311EcoQuantum SAVER falešné plastové karty na elektřinu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 2 měsíci

Jiří Lebeda

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednali jsme z reklamy tyto tzv. úsporné kartičky a bohužel jsme se také napálili. Je to jen kus potištěného plastu. Reklamovat to bohužel nejde, jelikož není nikde dohledatelný kontakt na dodavatele a dle výpisu z obchodního rejstříku ani firma na adrese ze zásilky neexistuje. Proto nelze zboží vrátit dodavateli. Dle mého názoru se jedná o podvod.


Produkt

EcoQuantum Saver


Požadované řešení

Žádáme o vrácení peněz - 2380,-CZK a případné kroky k zamezení podvodné činnosti této firmy a varování spotřebitelů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 21:15, před 2 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 10:46, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.