| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 4 |
71%
29%
Výpověď provedena v řádném termínu prostřednictvím internetu.v červenec-srpnu 2019, bohužel korespondence není dostupná. Po vykorespondování vše jsem vypustila, a považovala věc za vyřízenou.
Dne 23.11.2019 byla z mého osobního účtu inkasována částka 2247,00 Kč.Žádám o vrácení inkasované částky na můj účet.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti
Miluše Anežka Slabová
vrátit peníze
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel řádně vypoví smlouvu, zaniká tím smluvní vztah. Po zániku smluvního vztahu není společnost oprávněna účtovat si poplatky za plnění, které by poskytovala po vypovězení tohoto vztahu, poněvadž k takovéto platbě neexistuje relevantní právní důvod. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Společnost je oprávněna účtovat si poplatky pouze za plnění, které poskytla v době trvání smluvního vztahu.
Řádná výpověď vypadá následovně. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Zároveň doporučujeme spotřebiteli uschování či uložení veškerých materiálů, kterými lze prokázat, že platně ukončil, anebo se přinejmenším snažil platně ukončit, daný smluvní vztah.
Vyjádření dTestu
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Vyjádření dTestu
Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.