Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená společnosti,
pro Vaši informaci dne 11. 10. 2019 jsem zakoupil automatickou pračku s předním plněním parní technologie ProSteam®,7000 série, označení typu L7FBE48SC.
Výrobce zareagoval mlhavě a ČOI dala ruce od tohoto pryč.
Dotazoval jsem se výrobce, zdali se nejedná o defektní kus, když při zakončovacím „parním cyklu“ nepáří, se pouze napustí voda a vyždímané prádlo dokonale namokří, a pokud je toto standardem cyklu, mám za to, že se jedná o klamání spotřebitele a tudíž budu nucen se obrátit na příslušné orgány, aby nedocházelo k dalšímu obelstění spotřebitele.
Jediné, co mi výrobce odpověděl, abych tento cyklus nepoužíval.
Přílohami zasílám e-mailovou komunikaci s tímto výrobcem i vyjádření ČOI.
Mám tedy za to, že se jedná o klamání spotřebitele, tudíž i já jsem byl oklamán.
Předem děkuji za Vaši zpětnou vazbu jak mohu dále postupovat.
Přeji hezký zbytek dne a jsem s pozdravem,
-------
Štěpán Zíta
(tel. č. viz referenční údaje)
PS: Pouze pro informaci, plánuji cestu od 1.12.2019 do poloviny ledna 2020 bez možnosti připojení se na internet a bez telefonního signálu, pro případ že byste reagovali a já Vám po tuto dobu neodpověděl.
Nedochází k přeměně vody na páru, i když výrobce inzeruje parní cyklus a na pračce je tlačítko s označením "Pára Plus"
Nechám si doporučit, nemám s tímto osobní zkušenost.
|
Tweet |