Společnost


ELECTROLUX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37348KLAMAVÁ REKLAMA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2019, před 4 lety

Štěpán Zíta

Znění stížnosti

Vážená společnosti,

pro Vaši informaci dne 11. 10. 2019 jsem zakoupil automatickou pračku s předním plněním parní technologie ProSteam®,7000 série, označení typu L7FBE48SC.

Výrobce zareagoval mlhavě a ČOI dala ruce od tohoto pryč.

Dotazoval jsem se výrobce, zdali se nejedná o defektní kus, když při zakončovacím „parním cyklu“ nepáří, se pouze napustí voda a vyždímané prádlo dokonale namokří, a pokud je toto standardem cyklu, mám za to, že se jedná o klamání spotřebitele a tudíž budu nucen se obrátit na příslušné orgány, aby nedocházelo k dalšímu obelstění spotřebitele.

Jediné, co mi výrobce odpověděl, abych tento cyklus nepoužíval.

Přílohami zasílám e-mailovou komunikaci s tímto výrobcem i vyjádření ČOI.

Mám tedy za to, že se jedná o klamání spotřebitele, tudíž i já jsem byl oklamán.

Předem děkuji za Vaši zpětnou vazbu jak mohu dále postupovat.

Přeji hezký zbytek dne a jsem s pozdravem,
-------
Štěpán Zíta
(tel. č. viz referenční údaje)

PS: Pouze pro informaci, plánuji cestu od 1.12.2019 do poloviny ledna 2020 bez možnosti připojení se na internet a bez telefonního signálu, pro případ že byste reagovali a já Vám po tuto dobu neodpověděl.


Produkt

Nedochází k přeměně vody na páru, i když výrobce inzeruje parní cyklus a na pračce je tlačítko s označením "Pára Plus"


Požadované řešení

Nechám si doporučit, nemám s tímto osobní zkušenost.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému