Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:438
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37409Problém při uplatnění Clubcard poukázky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2019, před 4 lety

Antonín Müller

Znění stížnosti

Dne 27.11.2019 jsem se při nákupu BD93EFD2-917B0B8F v hodnotě 116,23 Kč pokusil uplatnit Clubcard poukázku,číslo 9 940851 963004 na které je uvedeno: "75 na nákup nebo 150 Kč na Váš Tesco Mobile kredit".Pokladník mi však sdělil, že mu systém poukázku odmítl pro chybové hlášení "nebyla utracena požadovaná částka" a na informacích mi sdělili, že tuto poukázku lze uplatnit pouze při dobíjení Tesco mobile. Kde je tedy chyba?
Jednalo se o provozovnu číslo 431 v Brně, Vídeňská 100.


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení. V případě, že jsem v právu, prosím zabezpečit informovanost pobočky, aby poukázku při následném nákupu akceptovala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému