Počet nahlášených stížností: | 438 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 27.11.2019 jsem se při nákupu BD93EFD2-917B0B8F v hodnotě 116,23 Kč pokusil uplatnit Clubcard poukázku,číslo 9 940851 963004 na které je uvedeno: "75 na nákup nebo 150 Kč na Váš Tesco Mobile kredit".Pokladník mi však sdělil, že mu systém poukázku odmítl pro chybové hlášení "nebyla utracena požadovaná částka" a na informacích mi sdělili, že tuto poukázku lze uplatnit pouze při dobíjení Tesco mobile. Kde je tedy chyba?
Jednalo se o provozovnu číslo 431 v Brně, Vídeňská 100.
Prosím o vysvětlení. V případě, že jsem v právu, prosím zabezpečit informovanost pobočky, aby poukázku při následném nákupu akceptovala.
|
Tweet |