Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3743Neuznaná reklamace sekačky na trávu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 6 lety

Petr Přibyl

Znění stížnosti

Dobrý den, 26.08 loňského roku jsme zakoupili sekačku na trávu u společnosti Werco. Již 3x jsme ji reklamovali na 2x přetržené lanko pohonu ( každá výměna trvala 3 týdny) a nyní je v reklamaci na prý nefunkční "variátor" ( již 2.týden). Termín opravy je v nedohlednu a servisní mechanik nám řekl, že na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz nemáme právo, protože jsme sekačku doposud neměli na garančním servisu. Nevím,jak to s tím souvisí,ale vzhledem k tomu,že sekačku nemáme ještě ani rok, tak mi toto tvrzení připadá poněkud nesmyslné. Poraďte prosím,jak dále postupovat.
Děkuji


Produkt

Sekačka na trávu


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 11:48, před 6 lety

Zákonnou záruku není možné omezit tímto způsobem. Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vystkytnou během záruční lhůty. Zamítnout reklamaci by prodávající mohl z důvodu, kdyby reklamovaná vada byla důsledkem neprovedení garančního servisu. V takovém případě by se jednalo o pochybení spotřebitele. Není-li ale dána souvislost mezi vadou a neprovedením servisu, reklamace by měla být vyřízena v souladu s § 622 zák.č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.
Pokud je vada odstranitelná, má spotřebitel právo na odstranění vady. Vyskytne-li se po již provedené záruční opravě znovu třetí stejná nebo čtvrtá různá vada, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva má i v případě, že se jdná o neodstranitelnou vadu.
Dle zákona o ochraně spotřebitele platí, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2014 15:15, před 6 lety

Dobrý den,

vyjádření k této stížnosti nemůžeme poskytnout z důvodu, že na uvedené jméno zákazníka neevidujeme žádnou reklamaci. Žádáme o sdělení, kde přesně zákazník reklamaci uplatňoval a pod jakým číslem.

S pozdravem,
Jan Hendrych

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2015 14:55, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel na žádost společnosti neposkytl potřebné údaje, stížnost uzavíráme.