Počet nahlášených stížností: | 330 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2019 jsem si všimla inzerátu na dražbu nemovitosti na sreality.cz. Nebylo zde jasné, kdy a jak se bude dražit, proto jsem se formou dotazu zeptala, zda bych mohla dostat více informací.
Následně jsem se registrovala na jejich webových stránkách https://www.s-drazby.cz/, kde jsem neměla před uzavřením registrace možnost potvrzení, že souhlasím s podmínkami ani potvrzení nějakého GDPR.
O dům jsme ztratili zájem a tak jsme s firmou (až na výše zmíněný první e-mail) nekomunikovali. Po cca dvou měsících od registrace - konec října 2019 - mi byla zaslána faktura na 5.000 Kč. Nikde na registrační stránce nebylo ani slovo o tom, že by registrace měla být zpoplatněna a pokud by byla, nikdy bych se neregistrovala. Následně vidím, že v obchodních podmínkách jsou dva druhy registrace, jedna s a druhá bez poplatku a nikde není napsáno, jaký je mezi nimi rozdíl.
Firma po mně nadále vyžaduje platbu 5.000 Kč, aniž by mi dali předem jakkoliv najevo, že je služba zpoplatněna. Slušné firmy napíší poplatek zřetelně, neschovávají jej do nenápadného odkazu na registrační stránce (kde i tak nevíte, jakou registraci jste si vlastně udělali - zda zpoplatněnou či nikoliv).
registrace a informace o dražbě
Požaduji zrušení tohoto poplatku, jde o klamání a nedostatečné informování spotřebitele.
|
Tweet |