Společnost


Travel Planet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3747Nevrácení přeplatku po stornování zájezdu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 5 lety

Natalie Dvorakova

Znění stížnosti

Před více než měsícem jsme ze zdravotních důvodu museli stornovat zaplacený zájezd. Do dnešního dne nám společnost nevrátila přeplatek, který vznikl po odečtení storno poplatků od ceny zájezdu.


Produkt

Zájezd na ostrov Kos


Požadované řešení

Okamžité zaslání patřičné částky na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 16:16, před 5 lety

Došlo-li ke zrušení smlouvy, společnost drží peníze bez právního titulu a z právního hlediska se jedná o bezdůvodné obohacení. Peníze by měly být vráceny v souladu s podmínkami, které byly součástí cestovní smlouvy. Neobsahují-li podmínky žádnou lhůtu pro vrácení peněz, doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti lhůtu písemně určil s odkazem na odstoupení od smlouvy.


Natalie Dvorakova

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 09:51, před 5 lety

Hodnocení:

Komentář: Společnost již své závazky vyrovnala a zaslala odpovídající částku na můj účet. Děkuji