Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Stížnost č. 6859743 (pojistná událost z 8.2.2019 - škoda na zdraví a majetku)
V uvedené pojistné události nejsem spokojen s výplatou pojistné částky a postupem likvidátora, který nereagoval na mé dotazy.
Dopravní nehodou ze dne 8.2.2019 mi byla způsobena škoda na zdraví a na majetku. Újma na zdraví byla odškodněna v pořádku. Škoda na majetku však dle mého názoru nedostatečně. Jednalo se o škodu na elektrokole, zimní bundě a dále jsem zaplatil dopravu kola k autorizovanému prodejci a opravci za účelem vyjádření k opravě.
Kolo bylo koupeno v dubnu 2017 za částku 24.030,- Kč.
Zimní bunda v říjnu 2018 za částku 799,- Kč.
Doprava kola do AKUMO Mělník stála 450,- Kč.
Všechny doklady jsem řádně doložil.
Obdržel jsem plnění v celkové výši 15.322,- Kč, z toho 15.000,- Kč představovala škoda na elektrokole (dle telefonátu likvidátora). Po konzultaci s AKUMO Mělník, kde mi sdělili, že 40% amortizace na 2letém kole je příliš, jsem písemně vyzval likvidátora, aby sdělil, jak k částce 15.000,- Kč dospěl. Bez odpovědi. Taktéž mi nebylo sděleno, proč mi nebyly uhrazeny náklady spojené s dopravou kola a jakou částku zaplatila pojišťovna za poškozenou bundu.
Děkuji za pomoc s řešením této věci.
Zdeněk Hampejs, nar. 3.12.1949, Příbram)
(stížnost podávám prostřednictvím dcery, Dany Matějů, 606 958 117, marianka1545@gmail.com)
Rád bych dostal srozumitelné vysvětlení k výplatě pojistného plnění.
|
Tweet |