Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37547Neoprávněná pokuza

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 4 lety

Tereza Čížová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 31.9. jsem byl na T-mobile pobočce s tím,že mi končí smlouva a chtěl jsem jí prodloužit. Při té příležitosti jsem založil paušál i synovi. Bohužel jsme narazily na slečnu která tam byla nová a měli jsme problém s přechodem k magentě. Tak nám bylo řečeno na pobočce,ať přijdem za měsíc a pán kolega to napraví. Tak jsem dorazil cca 1.11.na pobočku a pan mi převedl čísla do magenty. S tím že paušál pro syna změní,bude drazí ale lepší. Věřil jsem pánovi,že ví co dělá. Ale bohužel po měsíci mi přišla za tuto změnu,kterou navrhl pan z T-mobile pokuta ve vyšší 2604Kč. Bohužel já vůbec neměl ani ponětí co vlastně dělá a hlavně člověk si myslí,že pán který pracuje na T-mobile pobočce ví co dělá. Bohužel mi bylo po telefonu uděleno,že tuto pokutu musím zaplatit.


Produkt

Variabilní symbol 9153150604


Požadované řešení

Ráda bych,aby T-mobil uznal,že za tuto chybu zamestnance T-mobile nemůžu a nepožadovali po mne pokutu ve výši 2604Kč a řešily to se svým zamestnancem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému