Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:330
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 58 stížnostech.

#37574Otevírací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 7 měsíci

Lucie Preslová

Znění stížnosti

Dobrý den, jestliže máte zavírací dobu ve 22:00 jakožto pro zákazníky, proč plzeňský Kaufland na rondelu již ve 21:45 má zavřeno a lze jen vycházet? Navíc když se dostanete dovnitř ještě ve 21:50 díky vycházejícím zákazníkům paní na informací na vás jen kouká a dělá si dále svoji práci. Chápu že máte určitý čas na uzavření kas a sklízení prostoru , pak ale nedávejte mylnou informací a to, že konečná doba pro nákup a zaplacení je 22:00.
Děkuji za přečtení.


Požadované řešení

Prosím o vyřešení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 08:59, před 7 měsíci

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2019 09:20, před 7 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:07, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:32, před 5 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.