Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:302
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37576Ocenování zboží, odmítnutí vrácení peněz, chování vedoucí prodejny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 4 dny

Jaroslava Vlachynská

Znění stížnosti

Dne 2.12.2019 jsem v prodejně Penny Market s.r.o. Bartošova 4393 76001 Zlín koupila 4ks Kinder Joy 20g. U zboží byla cenovka 14,90 Kč, naúčtováno bylo 26,90 Kč/ks. Jelikož pokladní nemohla peníze vrátit, 21 minut jsem čekala na řešení, které bylo takové: odmítnutí vedoucí vrátit mi peníze, cenovka u zboží byla Kinder Surprise 20g a měla jsem si to pořádně přečíst (uvedené zboží však v regále nebylo, ale bylo tam Kinder Joy). Po mé stížnosti z regálu zboží zmizelo a jen cenovka tam zůstala. Ve svých 72 letech jsem si měla kleknout na kolena a ve spodním regále si přečíst, jestli je u Kinder napsáno Surprise nebo Joy. Omluva za chybně ocenované zboží žádná a jen odmítnutí vedoucí vzít zboží zpět a vrátit mi peníze. Řešení z mé strany: zůstala nechuť chodit nakupovat do této prodejny a již nikdy se nesetkat s takovou paní vedoucí! Pracuji v obchodní organizaci 50 let, ale takové jednání jsem ještě nezažila.


Produkt

U zboží Kinder Joy 20g byla cenovka 14,90 Kinder Suprise 20g (které tam však nebylo)


Požadované řešení

Zboží mělo být prodáno za cenu 14,90 Kč/ks, jejíž výše byla uvedena u zboží.
Pokud jsem zboží za tuto cenu nechtěla, měla mi vedoucí peníze vrátit. A omluva za špatně ocenované zboží by také neměla chybět. Doba čekání na vyřízení 21 minut byla opravdu nepřiměřeně dlouhá.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 08:35, před 4 dny

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.