Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přes eshop firmy Sepos jsem si objednal 4 obložkové zárubně a 2 dveře. Dveře byly zabaleny do PVC fólie, zárubně v krabicích.
Dopravu jsem si zajistil sám. Již po převozu dveří jsem si všiml, že jsou na několika místech pod fólií ušpiněné. Na jednom místě jsem vyzkoušel, zda špínu lze odstranit, povedlo se to relativně lehce.
Proto jsem dveře již dále nekontroloval s tím, že je očistíme, až budou nasazené do zárubní.
Na montáž zárubní a osazení dveří jsem si přivzal vlastního řemeslníka, který zárubně i dveře odborně namontoval.
Dveře a zárubně (které byly z výroby mírně ušpiněné od lepidla) jsem očistil, nicméně jedno místo očistit nešlo. Při bližším zkoumání se ukázalo, že to tentokrát není nečistotou na povrchu, ale tmavě hnědým zabarvením fólie, což u nových bílých dveří působí velice nepříjemně. Předpokládám, že toto zabarvení vzniklo spálením laminátu při výrobě.
Poté, co jsem kontaktoval firmu s požadavkem reklamace, jsem se dozvěděl, že reklamace není možná, protože jsem dveře již osadil klikou.
Společnost stále reklamaci nechce přijmout, místo toho mi nabídli "v rámci dobrých obchodních vztahů" slevu 500 Kč. Nicméně za tuto cenu vadnou fólii na dveřích zcela jistě nejsem schopen opravit.
Můžete mi prosím poradit, zda se mohu nějak bránit?
Dveře plné, bílé, pravé, šířka 80 cm https://www.dveresepos.cz/interierove-dvere/dvere-plne-4/
Uznání reklamace - oprava vady na laminátu, případně výměna dveří.
|
Tweet |