Společnost


SEPOS, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37632Bílé dveře dodány s vadou na fólii, společnost odmítá přijmout reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2019, před 4 lety

Zdeněk Herman

Znění stížnosti

Dobrý den,

přes eshop firmy Sepos jsem si objednal 4 obložkové zárubně a 2 dveře. Dveře byly zabaleny do PVC fólie, zárubně v krabicích.

Dopravu jsem si zajistil sám. Již po převozu dveří jsem si všiml, že jsou na několika místech pod fólií ušpiněné. Na jednom místě jsem vyzkoušel, zda špínu lze odstranit, povedlo se to relativně lehce.

Proto jsem dveře již dále nekontroloval s tím, že je očistíme, až budou nasazené do zárubní.

Na montáž zárubní a osazení dveří jsem si přivzal vlastního řemeslníka, který zárubně i dveře odborně namontoval.

Dveře a zárubně (které byly z výroby mírně ušpiněné od lepidla) jsem očistil, nicméně jedno místo očistit nešlo. Při bližším zkoumání se ukázalo, že to tentokrát není nečistotou na povrchu, ale tmavě hnědým zabarvením fólie, což u nových bílých dveří působí velice nepříjemně. Předpokládám, že toto zabarvení vzniklo spálením laminátu při výrobě.

Poté, co jsem kontaktoval firmu s požadavkem reklamace, jsem se dozvěděl, že reklamace není možná, protože jsem dveře již osadil klikou.

Společnost stále reklamaci nechce přijmout, místo toho mi nabídli "v rámci dobrých obchodních vztahů" slevu 500 Kč. Nicméně za tuto cenu vadnou fólii na dveřích zcela jistě nejsem schopen opravit.

Můžete mi prosím poradit, zda se mohu nějak bránit?


Produkt

Dveře plné, bílé, pravé, šířka 80 cm https://www.dveresepos.cz/interierove-dvere/dvere-plne-4/


Požadované řešení

Uznání reklamace - oprava vady na laminátu, případně výměna dveří.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému